Barevný týden



Barevný týden 6. 10. – 10. 10. 2008

Žáci II. A a II. B měli ve dnech 6. – 10. 10. netradiční vyučování. V jejich třídách totiž probíhal Barevný týden. Ten byl rozdělen do následujících dnů:kostkovaný, puntíkovaný, pruhovaný, duhový a divadelní den. Děti měly za úkol se na každý den vždy speciálně obléknout. Tímto bychom rády pochválily a poděkovaly i některým rodičům, kteří opravdu zodpovědně a velmi pěkně svá dítka připravovali.

Ve třídách pak na žáky každý den čekaly v různých předmětech zajímavé úkoly, soutěže, hry a práce ve skupinkách. Tyto činnosti vždy korespondovaly s tématem každého dne.
Celý týden jsme zakončili návštěvou divadelního představení „Putování pohádkovým lesem“ v Dělnickém domě v Židenicích.
Barevný týden se nám velice líbil a vydařil. Pro ukázku uvádíme některé zážitky přímo od dětí, které ho takto zhodnotily:

„Nejvíc se mi líbilo, jak jsme v tělocviku stavěli největší věž z kostek, vybarvovali puntíkovanou muchomůrku s příklady a duhu.“

Martin Burian, II. B

„Nejvíc se mi líbilo, jak jsme dělali puntíkovaného draka a přetahování s třídou II. A.“

Jan Radouš, II. B

„Nejvíc se mi líbilo skládání poházené pohádky, z matematiky zase hra s velkým puntíkem.“

Alexandr Burian, II. B

„Nejlepší byl běžecký diktát a jak jsme si hráli na obchod.“

Daniel Božek, II. B

„ Líbilo se mi tahání za provaz proti áčku. Taky soutěž, jak jsme dávali kostky na druhou stranu a jak jsme si měli zapamatovat obrázky.“

Erika Do, II. B

„Nejvíc se mi líbilo, jak jsme malovali duhové květinky. Také pruhované rybičky se slovy a jak jsme psali nejdelší větu.“

Jolana Králová, II. B

„Mně se líbil celý týden, nejvíc obrázky protikladů, doplňování slabik do bublinek, házení kostkou.“

Viktorie Dusilová, II. B

„Nejvíc se mi líbilo, jak jsme vybarvovali duhu.“

Jakub Roháček, II.A

„Mně se líbila pruhovaná hra, kdy jsme skládali rozstříhanou pohádku.“

Tomáš Auda, II. A

„Nejvíc se mi líbila kimovka.“

Matěj pospíšek, II.A

„Bavilo mě, jak jsme psali běžecký diktát.“

Lucie Anna Andrýsová, II.A

„Mně se líbila práce ve skupinkách, jak jsme skládali antonyma.“

Aneta Richterová, II.A.

Učitelky Brabencová a Bekrová z druhých tříd.